Częstochowski Rower Miejski

Wie funktioniert das

Registrieren

Registrieren

Ausleihen

Ausleihen

Fahrrad zurückgeben

Fahrrad zurückgeben

Jeszcze szybciej? dzięki aplikacji

Noch schneller?

Częstochowski Rower Miejski to alternatywny środek transportu, umożliwiający szybkie poruszanie się po naszym mieście. Jest dobrym uzupełnieniem komunikacji miejskiej w Częstochowie. Rowerzyści CRM mają do dyspozycji 26 stacji i 240 rowerów.

Standorte

FAQ

(Polski) CZY DZIECKO MOŻE MIEĆ KONTO?

(Polski) Tak, jeżeli ukończyło 13 lat i rodzic lub opiekun prawny wyrazi na to zgodę. Zgodę należy zeskanować i wysłać w formie elektronicznej/papierowej na adres operatora. Wzór zgody dostępny jest w zakładce REGULAMIN. Przy rejestracji należy podać dane małoletniego, który będzie korzystał z konta.

(Polski) JAK DOŁADOWAĆ KONTO?

(Polski) Konto doładujesz po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej lub strony internetowej. Dostępne sposoby płatności to m.in. płatność kartą, przelewem lub BLIK-em.

(Polski) JAK ZRESETOWAĆ PIN DO KONTA?

(Polski) Wejdź do aplikacji mobilnej lub na stronę internetową i skorzystaj z opcji „ZAPOMNIAŁEM PIN”/„ZAPOMNIAŁEŚ PIN?”.

(Polski) DLACZEGO MOJE KONTO JEST NIEAKTYWNE?

(Polski) Upewnij się, czy dokończyłeś proces rejestracyjny tj. uzupełniłeś wszystkie wymagane dane na koncie oraz kliknąłeś w link aktywacyjny przesłany na e-mail. Jeżeli są trudności ze znalezieniem wiadomości od nas, sprawdź czy przypadkiem nie trafił do spamu lub skontaktuj się z nami 😉
Konto jest aktywne, gdy jest na nim utrzymywany jest minimalne saldo w wysokości 10 zł.

(Polski) CZY MOGĘ WYPOŻYCZYĆ ROWER CRM NA KONTO W INNYM SYSTEMIE?

(Polski) Założenie konta w jednym z systemów umożliwia korzystanie z wypożyczalni rowerów w innych miastach, o ile te systemy dopuszczają taką możliwość.

(Polski) JAK MOGĘ USUNĄĆ KONTO?

(Polski) Dyspozycję usunięcia konta możesz przesłać mailem lub listem.
Pamiętaj! Przed usunięciem uzupełnij środki na swoim koncie do salda równego 0 zł. Jeśli masz niewykorzystane środki na koncie, we wniosku podaj numer konta bankowego do ich zwrotu.

(Polski) CO ROBIĆ, GDY BLOKADA O-LOCK SIĘ NIE ZAMYKA?

(Polski) Sprawdź poprawność ustawienia tylnego koła – powinno być ustawione równo w stosunku do blokady o-lock, tak, aby mogła je objąć bez dotykania do szprychy.
W przypadku dalszych trudności ze zwrotem roweru skontaktuj się z BOK.

(Polski) CO ROBIĆ, GDY BLOKADA O-LOCK SIĘ NIE OTWIERA?

(Polski) Sprawdź poprawność ustawienia blokady O-lock – nie powinna dotykać szprychy roweru. Jeśli zawadza, zmień pozycję tylnego koła.
W przypadku dalszych trudności skorzystaj z opcji „OTWÓRZ ZAMEK” dostępnej na wypożyczeniu.

(Polski) GDZIE MOGĘ ODDAĆ ROWER?

(Polski) Rower możesz oddać na stacji CRM oraz w innym dowolnie wybranym przez Ciebie miejscu w ramach strefy użytkowania CRM. Stojaki na stacjach służą jedynie jako oparcie dla rowerów. Rower można wstawić do stojaka, ale trzeba zamknąć blokadę o-lock żeby go zwrócić.

(Polski) GDZIE MOGĘ WYPOŻYCZYĆ ROWER?

(Polski) Lokalizacje stacji oraz lokalizacje rowerów wolnostojących znajdziesz na stronie internetowej w zakładce „MAPA STACJI” oraz w aplikacji mobilnej Nextbike.

(Polski) ILE ROWERÓW MOGĘ WYPOŻYCZYĆ JEDNOCZEŚNIE?

(Polski) Na jedno konto wypożyczysz jednocześnie maksymalnie 4 rowery.

(Polski) JAK ZGŁOSIĆ KRADZIEŻ ROWERU?

(Polski) Wypożyczony przez Ciebie rower został skradziony? O zajściu niezwłocznie poinfCRMuj naszego Konsultanta, kontaktując się z BOK.

(Polski) JAK ZGŁOSIĆ WYPADEK NA ROWERZE?

(Polski) Gdy podczas wypożyczenia roweru dojdzie do wypadku czy kolizji spisz oświadczenia i/lub wezwij na miejsce zdarzenia Policję. Co więcej, pamiętaj, aby poinformować o zajściu BOK, w czasie maksymalnie do 24 godzin od momentu zdarzenia.

(Polski) JAK ZGŁOSIĆ USTERKĘ ROWERU?

(Polski) Informacje zawierającą numer roweru wraz z opisem usterki przekaż poprzez aplikację mobilną, stronę internetową lub kontakt z BOK. Nasz serwis usunie usterki tak szybko, jak to możliwe, a Twoje zgłoszenie pozwoli na jeszcze szybszą interwencję! Dziękujemy!

KONTAKTDATEN

Kundendienst
Rund um die Uhr geöffnet
Außer  der Saison: von Montag bis Freitag in der Zeit: 8.00-16.00 Uhr

tel.: +48 34 340 12 12
(Gesprächskosten nach Betreibertarifen)

Reklamationen und Anfragen:
bok@rower.czestochowa.pl

Verkauf von Werbeflächen auf Fahrrädern:
+48 512 314 353
reklama@nextbike.pl

Sponsor Stationen:
+48 22 123 01 00
inwestycje@nextbike.pl

Büro
tel.: + 48 22 208 99 90
e-mail: biuro@nextbike.pl

Nextbike Polska S.A.
ul. Przasnyska 6B, 01-756 Warszawa
KRS 0000646950
NIP: 895-198-10-07
REGON: 021336152

nextbike