Wie funktioniert das?

Krok 1

1. Registrieren

Sie registrieren sich, indem Sie auf das Feld „Registrierung“ klicken, die erforderlichen Daten angeben, die Geschäftsbedingungen akzeptieren und mindestens 15 PLN Startgebühr
zahlen.
Das dauert und 1 Minute und dann geht’s los – Sie können jetzt City-Bikes rund um die Uhr 7 Tage die Woche mieten. Nach der Registrierung erhalten Sie eine SMS oder E-Mail mit Ihrem PIN-Code, der zusammen mit Ihrer Telefonnummer Ihre ID-Nummer im System bildet.
Sie erhalten von uns eine E-Mail bekommen. Seine, um die Daten zu bestätigen,
klicken Sie auf den Link.

Krok 2

2. Fahrrad ausleihen

Gehen Sie zum Terminal, drücken Sie „Ausleihen/Rückgaben“ und befolgen Sie die Anweisungen auf dem Bildschirm. Das von Ihnen gewählte Fahrrad wird automatisch freigegeben.
Wenn es mit einem sicherungsseil gesichert ist – können Sie es mit dem Code für das Ziffernschloss öffnen, der beim Ausleihen am Bildschirm des Terminals angezeigt wurde. Gute Fahrt!

Krok 3

3. Fahrrad zurückgeben

Sie müssen nicht einmal zum Terminal gehen. Es genügt, dass Sie das Fahrrad ins Elektroschloss führen. Keine Sorge – ein Tonsignal bestätigt die richtige Rückgabe.
Um sich zu vergewissern, dass die Rückgabe erfolgreich abgeschlossen wurde, prüfen Sie Ihr Konto über die mobile App, Website oder bei KZ anrufen.
Wenn auf der Station kein Stellplatz frei ist, hängen Sie das Fahrrad mit dem Ziffernschloss an den Bügel eines Ständers oder an ein anderes Fahrrad an und vermischen die Ziffern. In diesem Fall gehen Sie zum Terminal, drücken Sie „Zurückgeben“ und befolgen Sie die Anweisungen auf dem Bildschirm.

Krok 4

4. Noch schneller?

Laden sie die mobile App. Mit der mobilen App können Sie ein mit Elektroschloss oder Sicherungsseil versperrtes Fahrrad ausleihen, ohne ans Terminal gehen zu müssen. Der Zifferncode für das Sicherungsseil wird beim Ausleihen des betreffenden Fahrrads angezeigt.
Mit der App können Sie ein Fahrrad auf zwei Arten mieten:

  • Indem Sie in der App auf „Fahrrad mieten” klicken und seine Nummer eingeben
  • Indem Sie den an jedem Fahrrad vorhandenen QR-Code des gewünschten

FAQ

(Polski) CZY DZIECKO MOŻE MIEĆ KONTO?

(Polski) Tak, jeżeli ukończyło 13 lat i rodzic lub opiekun prawny wyrazi na to zgodę. Zgodę należy zeskanować i wysłać w formie elektronicznej/papierowej na adres operatora. Wzór zgody dostępny jest w zakładce REGULAMIN. Przy rejestracji należy podać dane małoletniego, który będzie korzystał z konta.

(Polski) JAK DOŁADOWAĆ KONTO?

(Polski) Konto doładujesz po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej lub strony internetowej. Dostępne sposoby płatności to m.in. płatność kartą, przelewem lub BLIK-em.

(Polski) JAK ZRESETOWAĆ PIN DO KONTA?

(Polski) Wejdź do aplikacji mobilnej lub na stronę internetową i skorzystaj z opcji „ZAPOMNIAŁEM PIN”/„ZAPOMNIAŁEŚ PIN?”.

(Polski) DLACZEGO MOJE KONTO JEST NIEAKTYWNE?

(Polski) Upewnij się, czy dokończyłeś proces rejestracyjny tj. uzupełniłeś wszystkie wymagane dane na koncie oraz kliknąłeś w link aktywacyjny przesłany na e-mail. Jeżeli są trudności ze znalezieniem wiadomości od nas, sprawdź czy przypadkiem nie trafił do spamu lub skontaktuj się z nami 😉
Konto jest aktywne, gdy jest na nim utrzymywany jest minimalne saldo w wysokości 10 zł.

(Polski) CZY MOGĘ WYPOŻYCZYĆ ROWER CRM NA KONTO W INNYM SYSTEMIE?

(Polski) Założenie konta w jednym z systemów umożliwia korzystanie z wypożyczalni rowerów w innych miastach, o ile te systemy dopuszczają taką możliwość.

(Polski) JAK MOGĘ USUNĄĆ KONTO?

(Polski) Dyspozycję usunięcia konta możesz przesłać mailem lub listem.
Pamiętaj! Przed usunięciem uzupełnij środki na swoim koncie do salda równego 0 zł. Jeśli masz niewykorzystane środki na koncie, we wniosku podaj numer konta bankowego do ich zwrotu.

(Polski) CO ROBIĆ, GDY BLOKADA O-LOCK SIĘ NIE ZAMYKA?

(Polski) Sprawdź poprawność ustawienia tylnego koła – powinno być ustawione równo w stosunku do blokady o-lock, tak, aby mogła je objąć bez dotykania do szprychy.
W przypadku dalszych trudności ze zwrotem roweru skontaktuj się z BOK.

(Polski) CO ROBIĆ, GDY BLOKADA O-LOCK SIĘ NIE OTWIERA?

(Polski) Sprawdź poprawność ustawienia blokady O-lock – nie powinna dotykać szprychy roweru. Jeśli zawadza, zmień pozycję tylnego koła.
W przypadku dalszych trudności skorzystaj z opcji „OTWÓRZ ZAMEK” dostępnej na wypożyczeniu.

(Polski) GDZIE MOGĘ ODDAĆ ROWER?

(Polski) Rower możesz oddać na stacji CRM oraz w innym dowolnie wybranym przez Ciebie miejscu w ramach strefy użytkowania CRM. Stojaki na stacjach służą jedynie jako oparcie dla rowerów. Rower można wstawić do stojaka, ale trzeba zamknąć blokadę o-lock żeby go zwrócić.

(Polski) GDZIE MOGĘ WYPOŻYCZYĆ ROWER?

(Polski) Lokalizacje stacji oraz lokalizacje rowerów wolnostojących znajdziesz na stronie internetowej w zakładce „MAPA STACJI” oraz w aplikacji mobilnej Nextbike.

(Polski) ILE ROWERÓW MOGĘ WYPOŻYCZYĆ JEDNOCZEŚNIE?

(Polski) Na jedno konto wypożyczysz jednocześnie maksymalnie 4 rowery.

(Polski) JAK ZGŁOSIĆ KRADZIEŻ ROWERU?

(Polski) Wypożyczony przez Ciebie rower został skradziony? O zajściu niezwłocznie poinfCRMuj naszego Konsultanta, kontaktując się z BOK.

(Polski) JAK ZGŁOSIĆ WYPADEK NA ROWERZE?

(Polski) Gdy podczas wypożyczenia roweru dojdzie do wypadku czy kolizji spisz oświadczenia i/lub wezwij na miejsce zdarzenia Policję. Co więcej, pamiętaj, aby poinformować o zajściu BOK, w czasie maksymalnie do 24 godzin od momentu zdarzenia.

(Polski) JAK ZGŁOSIĆ USTERKĘ ROWERU?

(Polski) Informacje zawierającą numer roweru wraz z opisem usterki przekaż poprzez aplikację mobilną, stronę internetową lub kontakt z BOK. Nasz serwis usunie usterki tak szybko, jak to możliwe, a Twoje zgłoszenie pozwoli na jeszcze szybszą interwencję! Dziękujemy!

KONTAKTDATEN

Kundendienst
Rund um die Uhr geöffnet
Außer  der Saison: von Montag bis Freitag in der Zeit: 8.00-16.00 Uhr

tel.: +48 34 340 12 12
(Gesprächskosten nach Betreibertarifen)

Reklamationen und Anfragen:
bok@rower.czestochowa.pl

Verkauf von Werbeflächen auf Fahrrädern:
+48 512 314 353
reklama@nextbike.pl

Sponsor Stationen:
+48 22 123 01 00
inwestycje@nextbike.pl

Büro
tel.: + 48 22 208 99 90
e-mail: biuro@nextbike.pl

Nextbike Polska S.A.
ul. Przasnyska 6B, 01-756 Warszawa
KRS 0000646950
NIP: 895-198-10-07
REGON: 021336152

nextbike